Savage Sniper Weapons Pack
Sibirya acımasız bir yer, hazırlıksız yakaladığının gözünün yaşına bakmaz. Hazırlığını nasıl mı yapacaksın? Savage Sniper DLC Silah Paketi ile. Uzun menzil dürbünlerini hazırla. İçeriğinde birbirinden müthiş üç ölüm makinesi var: PR15 HERA, Tai Hu SR3 ve MSSR 10. İçeriği: PR15 HERA – Yarı otomatik ateşlemeli normal bir keskin nişancı tüfeği. Düşman üzerine gazap olup yağmaya hazırlan. TAI HU - Manuel sürgü mekanizmalı TAI HU düşük şahlanma ve ultra hafif geri tepmesiyle hem konfor hem isabet arayanlara bire bir. Bu silahla saatler boyu düşman avlayabilirsin. MSSR 10 - Sürgü mekanizmalı ve susturuculu bu tüfek mümkün olan en az ses izi bırakacak şekilde geliştirildi. Modifiye edilmiş bir şarjörü bulunan tüfekten çıkan mermi neredeyse ses hızında ilerliyor. Hayalet savaşçılar için. *Sniper Ghost Warrior Contracts ana oyun gereklidir. Çok oyunculu modda kullanılamaz.