Saints Row IV: Re-Elected & Gat out of Hell
Saints Row IV: Re-Elected Dünyayı terörist saldırısından kurtardıktan sonra 3. Cadde Azizleri'nin lideri ABD başkanı olur. Zinyak adlı bir uzaylı savaş lordu beyaz saraya saldırıp bütün kabineyi kaçırana kadar işler gayet iyi gider. Şimdi, gerçekliği büken bir simulasyonun içinde kapana kısılmış olan Başkan ve Azizler kendilerini, Dünya'yı ve bütün galaksiyi kurtarmak için bir savaş veriyor… bütün bunlar çok çılgınca geldiyse bize güvenin: daha yeni başlıyoruz. Saints Row: Gat out of Hell Saints Row IV'ün devamı niteliğindeki genişletmede Patron'u Cehennem çukurundan kurtarırken Johnny Gat ve Kinzie Kensington'a katılın. İblisleri öldürün, saçmalıklarla dolu bir dünyaya adım atın ve silahları konuşturun. Cidden.