Rust Console Edition
Rust’a hoş geldin. Rust'ın tek hedefi hayatta kalmak; açlık, susuzluk ve soğuk gibi zorlukların üstesinden gelmektir. Bir ateş yak. Bir sığınak inşa et. Hayvanları öldür. Kendini diğer oyunculardan koru.