Rust Console Edition - Fourth Anniversary Skin
Bu ücretsiz Yarı Otomatik Tabanca Kaplamasıyla Rust Konsol Sürümünün dört yılını kutlayın - tüm oyuncularımıza bir teşekkür! YENİ KAPLAMANIZI NASIL KULLANIRSINIZ Bu mağazada kaplamayı satın aldıktan sonra, oyunu açmanız yeterlidir ve artık yıl dönümü kaplamasına sahip olacaksınız. Bunu Dolapta ve Yarı Otomatik Tabanca üretirken üretim menüsünde bulabilirsiniz. Kaplamalar, ürün üretim menüsünde üretilirken Tabancaya uygulanabilir. Tabancayı üretmeden önce menüden yeni yıl dönümü kaplamasını seçin ve ürün üretildiğinde kaplama silaha uygulanacaktır.