RUGBY 18
RUGBY 18 ile en büyük maçların tüm çarpıcılığını yaşayın, bugüne kadar ki en kusursuz ragbi oyunu. 2017-2018 sezonunun en çok bilinen takımlarından ve liglerinden resmi oyuncuların rollerine geçin. Sezgisel kontrolleri kullanarak tüm oyun aşamalarına hakim olun ve sporun herbir durumunu bağlılıkla üreten yenilikçi oyunlardan keyif alın. Hücumda yada savunmada, takım arkadaşlarınız pozisyonlarını alır ve oyun sizin kararlarınıza bağlı olarak gelişir. En sevdiğiniz kulübü Kariyer modunda en üste getirin, en büyük ligleri ve turnuvaları Lig modunda tekrar oynayın ve Haftanın Maçında tarihi tekrar yazın. Oyunun tüm takımlarından en sevdiğiniz oyuncuları seçerek My Squad modunda hayalinizdeki takımı kurun. Aynı konsoldan bir arkadaşınıza karşı teke tek yada online olarak dünyanın dört bir yanından gelen oyunculara karşı oynayın.