RoboCop
Alex Murphy, yerel bir çete tarafından vahşice katledilen, saygın bir polis memuruydu. OCP teknolojisi ile hayata döndürülen Murphy, kanunu koruyan ve masumları savunan, ileri teknoloji bir sibernetik polis memuru olan RoboCop'a dönüştürülmüştür. Şimdi de Mortal Kombat evrenine adım atan RoboCop, üzerinde yapılan birkaç güncellemeyle, halkını korumaya ve önüne çıkan tüm Kombat'çıları derdest etmeye hazır.