Road 96
Road 96 çılgın ve güzel bir yol macerası. Kendi özgürlüğünün peşinde gittiğin bu seyahat boyunca heyecanlı mekânları keşfedecek, beklenmedik insanlarla karşılaşacaksın. Tarantino, Coen Kardeşler ve Bong Joon-ho'nun filmlerinden esinlendiğimiz, sürekli değişen, hikâye temelli bir macera. Valiant Hearts ve Memories Retold'un ödüllü yaratıcılarının elinden çıktı. Aksiyonla dolu anlar yaşayacak, keşiflere çıkacak, düşüncelere dalacak, insanlarla karşılaşacak ve kendini tuhaf durumların tam ortasında bulacaksın. Hikâyemiz otoriter bir yönetimin ve baskının olduğu bir dönemde geçiyor. Çarpıcı görsel tarzı, 90'ların popüler şarkılarıyla dolu oyun müzikleri ve oyun içerisinde seçilebilecek binlerce farklı seçenek ile Road 96'da her oyuncu kendine has öyküsünü yaşayacak.