RimWorld Console Edition - Royalty DLC
İmparatorluk geldi! Mülteci filosu, RimWorld’e yerleşti ve müttefik arayışı içinde. Onur üzerine kurulmuş kültürleri, son derece gelişmiş teknolojilere sahip olmalarına rağmen eski kral ve kraliçelerinin geleneklerinden kopmuyor. RimWorld Console Edition deneyimini yepyeni eklentilerle ve özelliklerle geliştir. KRALİYET UNVANLARI Koloni halkı, İmparatorlukta onur kazanmak için görevleri tamamlayacak. Onurla birlikte mürit, şövalye ve baron gibi İmparatorluk unvanları kazanacaklar. Kraliyet sınıflarında yükselen soyluların için büyük taht odaları inşa et. Hükümdarlara yaraşır kıyafetler giydir veya büyük savaşçıların prestijli zırhlarını kuşanmalarını sağla. Tahttan konuşmalar yapacak, halkına ilham verecek; piyano, arp ve klavsen çalacaklar. RUHANİ GÜÇLER Ruhani güçler kazanmanın farklı yolları bulunuyor. İmparatorluk unvanlarını alanlar, Kraliyet seremonilerinde güç bahşediciden güçler kazanacak. Kabile yerleşimcileri, ruhani bağlarını kurabilmek için gizemli anima ağacıyla bütünleşecek. Hatta görevlerden elde edilen çalıntı ruhani güç teknolojisini kullanarak İmparatorlukla savaşabileceksin. Bazıları savaş içinken bazıları halkı yönetmek için faydalı olan çeşitli ruhani güçler mevcut. Tüm ruhani güçler, koloni halkının meditasyon yapmasını gerektirecek. Her birey; unvanına, geçmişine ve özelliklerine göre buna farklı bir şekilde ulaşabilecek. YENİ GÖREVLER Bu genişletme, bir sürü yeni görev içeriğini de beraberinde getiriyor. RimWorld, hikaye oluşturma tabanlı bir oyun olduğu için görevler, diğer oyunlardaki gibi standart değil. Sistem, bunun yerine her yeni oyunla birlikte randomize edilmiş bir şekilde eşsiz görevler yaratıyor. Farklı hedefler, düşmanlar, görevler, ödüller, yardımcılar, özel tehditler ve dünya koşulları birleşerek sonsuz çeşitlilikte hikaye ve zorluk sunuyor. MEK GRUPLARI Mekanoidler, artık birlikte çalışan yeni mekanoid bina grupları oluşturarak eşsiz taktik zorlukları yaratabiliyor. Mek grupları, önce daima faal olmayan bir halde ortaya çıkıyor. Oyuncu, saldırısını planlamak amacıyla gerekli vakte sahip olduğu için temel oyundaki savunma odaklı çatışmaların aksine saldıran taraf oluyor. İMPARATORLUK TEKNOLOJİSİ Bu genişletme, yepyeni teçhizatlar da ekliyor. Bazıları; görevlerle, ticaretle veya hırsızlıkla ele geçirilebilen yeni ve özel teknoloji öğeleri olan şablonlarla erişilebilir hale geliyor.