Double Eleven Ltd.Simülasyon
Купіть цифрову делюкс-версію гри RimWorld й отримайте: - RimWorld Console Edition oyunu - RimWorld Console Edition - Royalty İndirilebilir İçerik Paketi UZAK BİR DÜNYADA GEMİ ENKAZINDAN KURTULAN ÜÇ KİŞİYLE BAŞLAYACAKSIN - Her oynayışında baştan oluşturulan yeni bir dünyayı keşfet. - Koloni halkının ruh halini, ihtiyaçlarını, yaralarını, hastalıklarını ve bağımlılıklarını yönet. - Ormanda, çölde, yağmur ormanında, tundrada ve başka arazilerde inşaata başla. - Kolonideki bireylerin birbiriyle ilişkiler kurmasını, bu ilişkileri yıkmasını izle. - Korsanlarla, vahşi hayvanlarla ve kadim ölüm makineleriyle savaş. - Sevimli hayvanları, üretken çiftlik hayvanlarını ve ölümcül saldırı yaratıklarını evcilleştir ve eğit. - Görevleri tamamlamak için karavanlar oluştur, ticaret yap, savaş veya göç et. - Karları kaz, zorluklara göğüs ger, yangınları söndür. - Zeki ve oyuna engel olmayan Yapay Zeka öğreticinin yardımıyla oynamayı rahatlıkla öğren. HİKAYE ANLATICINI SEÇ Tutsak alınmış korsanlar, çaresiz koloni halkı, açlık ve hayatta kalma çabası hakkında trajik, beklenmedik ve başarı hikayeleri yaratmak için tasarlandı. Dünyada başına gelecek “rastgele” olayları kontrol ederek işliyor. Her fırtına, korsan saldırısı ve gezgin tüccar, Yapay Zeka Hikaye Anlatıcısının senin hikayene kattığı bir parça olacak. Farklı hikaye anlatıcılar arasından seçimini yapabilirsin. Randy Random, çılgın şeyler yaparken Cassandra Classic, artan gerginliğe odaklanıyor, Phoebe Chillax ise rahat bir hikayeyi tercih ediyor. İNŞA ET, SAVUN, KEŞFET Oyun, kutuptan ekvatora yepyeni bir gezegen yaratacak. Kaçış kapsüllerini kuzey tundralarına, kavrulan bir çöle, ılımlı bir ormana ya da sıcak ekvator yağmur ormanlarına indirebileceksin. Farklı bölgelerde farklı hayvanlarla, bitkilerle, hastalıklarla, iklimlerle, yağmur oranlarıyla, mineral kaynaklarıyla ve arazi tipleriyle karşılaşacaksın. Hastalıklarla dolu, boğucu bir yağmur ormanında hayatta kalmanın zorlukları, kavrulan bir çöldekinden veya yiyecek yetiştirebileceğin mevsimin iki ayla sınırlı olduğu donmuş tundralardakinden çok daha farklı olacak. SINIRSIZ KOLONİ HALKI ETKİLEŞİMİ Koloni halkın, profesyonel yerleşimcilerden değil, yörüngede parçalanan bir yolcu gemisinin yolcularından oluşuyor. Hayatta kalanlar; bir asilzadeden, muhasebeciden ve ev hanımından oluşabilir. Savaşta tutsak alarak ve kendi tarafına çekerek kolonine yeni bireyler katabileceksin. Bu sayede kolonin, daima çok farklı geçmişlere sahip kişilerden oluşacak. RimWorld Console Edition - Royalty İndirilebilir İçerik Paketi, RimWorld Console Edition için hazırlanmış tam sürüm bir oyun genişletmesidir. Bu oyun İİ paketi, ayrıca oyunun tam sürümü çıktığında da satışa açılacaktır.