Riddled Corpses EX
Riddled Corpses EX 8/16 bit arcade oyunları tarzında yapılmış bir çift sopa tetikçi. Tehlikeli ve devasa patronlarla dolu çeşitli yerler arasında seyahat edin. Karakterinizi akıllıca seçin ve kötülüklerin kökünü ilerletmek ve yok etmek için yeteneklerini ve özel eşyaları (saat, dinamit ve kuleler) iyi kullanın! - 60 FPS hızlı tempolu aksiyon - 2 oyuncu yerel kooperatif - Değişen istatistikler ve yeteneklere sahip 6 karakter - Arcade, hikaye ve hayatta kalma modları - Combo sistemi - Kaliteli chiptune müziği - En iyi skorları online afişlere kaydedin!