Resident Evil Requiem Deluxe Edition
Ön sipariş bonusu: - Grace'in Kostümü: Kıyamet - Bu içerik, daha sonraki bir tarihte sunulabilir. - Bu kostüm sadece Grace'in görünümünü değiştirir. Resident Evil Requiem Deluxe Edition. Tam sürüm oyunu ve Deluxe Paketini içerir. Gerçek hayatta kalanlar için olmazsa olmaz. Deluxe Paketi şunları içerir: - Grace'in Kostümü: Dimitrescu dâhil beş kostüm - Filtre: Kıyamet dâhil iki filtre - S&S M232 Silah Görünümü: Kıyamet dâhil dört silah görünümü - Aksesuar: Mr. Raccoon dâhil iki aksesuar - Ses Paketi: Raccoon City Classic - Dosyalar: 1998'den kalan mektuplar Tüylerini diken diken edecek, yürekleri hoplatan bir deneyimde ölümden kaçmaya hazırlan. Dehşetli bir hayatta kalma çağı daha başlıyor. Teknolojik gelişmelerin, geliştirici ekibin derin deneyimleriyle olan birleşimi, zengin karakterler içeren bir hikâyeyle ve hiç olmadığı kadar sürükleyici bir oynanışla bir araya geliyor. *Bu setteki öğeler ayrı bir şekilde satın alınabilir. Lütfen aynı öğeyi iki defa satın almamaya dikkat et.