Resident Evil 4 Chainsaw Demo
Hayatta kalmak sadece başlangıç. 2005 yılında piyasaya sürülen asıl oyunun yeniden tasarlanmış hâli olan Resident Evil 4'ün tadına var. Bu demo, oyunun açılış sekansının özel olarak ayarlanmış bir versiyonundan oluşur ve zaman kısıtlaması olmaksızın tekrar tekrar oynanabilir. Modernleştirilmiş oynanış, elden geçirilmiş bir hikaye ve canlı ayrıntılara sahip grafiklerle hayatta kalma-korku kabusunu yeniden yaşayabilirsin.