RESIDENT EVIL 2
İlk olarak 1998'de yayınlanan ve serinin en unutulmaz oyunlarından biri olan Resident Evil 2, yeni nesil konsollar için tamamen yeniden tasarlanmış olarak geri dönüyor. Yeni 3. şahıs görünümü kullanıp Raccoon City'nin zombi virüsü bulaşan bölgelerini keşfederken Leon Kennedy ve Claire Redfield için özel seferleri şimdi Capcom'un patentli RE Engine motoru ile geliştirilmiş olarak oyna. Yeni bulmacalar, hikayeler ve bölgeler hem yeni hem de deneyimli hayranlara korkutucu yeni sürprizler getirecek!