RedRaptor
Eski tarz shoot’em up oyununda kozmosu geri alın! 90’ların klasik oyunlarından ilham alan dikey bir shoot’em up oyunu olan RedRaptor’da retro bir arcade deneyimi yaşayın! Neredeyse bütün müttefik kuvvetlerinizi yok etmiş olan bilinmeyen bir tehdidi durdurma görevindeki usta bir pilotun rolünü üstlenin. Hayatta kalıp düşmanınızı alt etmek istiyorsanız ilerledikçe geminizi geliştirmeniz ve yeteneklerinizin sınırlarını zorlamanız gerekecek! Düşman gemilerinden oluşan sürüler ve çevredeki tehlikeler sizi yok etmeye çalışırken gökyüzüne, gezegenin alt yörüngesine, düşman uzay istasyonlarına, asteroit tarlalarına ve daha ötesine ulaşın. Kalkanlarınızı koruyun ve sağlığınıza dikkat edin! Her denemenizde silah seviyesinden lazerlere ve hatta yardımcı pilotlara kadar geminizin özellikleri için kalıcı yükseltmeler alabileceksiniz. 5 bölümden oluşan mermi cehennemi aksiyonunun üstesinden gelip sonsuzlukta sizi nelerin beklediğini keşfedebilecek misiniz?