Rare Replay
Rare, 30. yılını kutlamak için akıllara kazınan karakterlerinin maceralarını onyıllara yayılan bir koleksiyonda birleştiriyor. Erken 2B klasiklerinden Xbox 360 oyunlarına, Rare Replay eski oyuncuların ve yeni başlayanların beğeneceği bir oyun hazinesi sunuyor. Battletoads ile dövüşürken Banjo-Kazooie'de Jiggles'ı al ve Perfect Dark'ta gelecekte savaş, bonus içeriği elde edecek ve Rare Replay'in hit oyunlarının yaratılışına ayrıcalıklı göz atma imkanı bulacaksın. Oyunların esasında ustalaş ya da yepyeni anında resim mücadelelerinde ve 10.000 oyuncu puanı ile yeteneklerini sına. Oyunculuğun en iyileri geri döndü, yalnızca sizlere Xbox One'da sevgiyle sunuldu!