Raptor Evolution
Kıyamet sonrası bir dünyada güçlü bir dinozorun kontrolünü ele al ve çalınan yumurtalarını geri almak için bir göreve çık. Ortamları yerle bir et, kaynak topla ve evrim geçirmek ve güçlenmek için grotesk insan-mutantları avla. Topladığın her şeyi kullanarak köprüleri yeniden inşa et, yolları onar ve tehlike ve gizemle dolu bu dünyanın derinliklerine doğru ilerle. Uçsuz bucaksız manzaraları keşfet, saklı sırları açığa çıkar ve seni kayıp yavrularından ayıran korkunç boss’larla yüzleş. Özellikler: - Her şeyi parçala: çevreyi yok et ve ayakta hiçbir şey bırakma - Gelişmiş teknolojiyi kullan: hayatta kalmana yardım edecek futuristik makinelerle karşılaş - Şiddetli çatışmalara gir: mutantları ve yaratık benzeri canavarları avla - Farklı düşmanlarla tanış: benzersiz davranışlara sahip çeşitli rakiplerle savaş - Savaşçılarına liderlik et: diğer vahşi yaratıklara komuta et ve çorak topraklara hükmet - Süper bir canavara evrimleş: aştığın her meydan okumayla daha da güçlen! Hayatta kalıp yumurtalarını geri alabilecek misin?