Raptor Evolution: Infermadon DLC
Infermadon kostümüyle dünyayı ateşe ver – ateşten doğmuş öfkeli bir raptor. Evrimini hızlandıracak ve en vahşi düşmanları bile alt etmeni sağlayacak değerli kaynaklarla yolculuğunu güçlendir. Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - Infermadon kostümü - 200 et - 30 mutajen - 400 mücevher Tüm potansiyelini ortaya çıkar ve besin zincirinin zirvesindeki yerini geri al.