RAD
RAD, insanlığın bir değil iki kez kıyameti yaşadığı post-post-apokaliptik bir dünyada geçen bir 3D aksiyon rouge-like oyunudur. Genç bir baş kahraman olarak oynayarak bilinmeyen ve tarif edilemeyecek yaratıklarla dolu, sürekli değişen, radyoaktif bir harabe olan Fallow'da maceraya atılman gerekiyor. Ama insanlığın geleceğinin büyük bir bedeli var, çünkü sen bu yabancı topraklarda ilerledikçe kırılgan insan vücudunun üzerinde çok ağır değişikliklere neden olacak toksinlere daha fazla maruz kalacaksın. Dünyanın kaderi sana, senin sadık sopana ve etrafındaki dünya vücudunu tahrip ederken kazanacağın yeni tuhaf yeteneklere bağlı. Mutasyona uğradıkça daha az insana benzeyecek ama çok daha güçlü olacaksın. Sen yine de tüm bunları boş ver, o güzel sopanı kap ve dünyayı… En azından ondan geriye kalanları kurtarmaya çalış!