RABBIDS INVASION - SEASON PASS
Rabbids Invasion İnteraktif TV Şovu EN İYİ FİYAT Season Pass artık piyasada ve çılgın mücadelelere sahip tüm 15 eklenti bölümünü barındırıyor! "SUPER RABBID", "RABBID VAMPIRE", "RABBIDS WITH FLEAS", "ZOMBIE RABBID", "RABBID DREAMS" ve 10 tane daha interaktif bölüm seyrederken arkadaşlarınız ve ailenize karşı eğlenceli bir şekilde mücadele edin... Her bölümde şampiyon olmak için komik pozlar verin, gizli objeler keşfedin, ikonik Bwaaah narasını atın, zaman karşı yarışın ve ek Rabbids sikkeleri kazanın!