RABBIDS INVASION - PAKET #3 SEZON BİR
Hit çocuk TV animasyonunu yepyeni bir şekilde tecrübe edin! Şimdi 3 interaktif bölümde Rabbids'leri izleyip onlarla oynayabilirsiniz: "RABBID MARKET", "RABBID DREAMS" and "O' COME ALL YE RABBIDS". Pepper Dance, Shopping Rush, Rabbid Launcher ve başka çılgın ve eğlenceli oyunlarda arkadaşlarınız ve ailenize karşı oynayın.