Project Motor Racing: Year 1 Bundle
Project Motor Racing'in Year 1 Bundle'ını satın alarak olağanüstü yarış deneyimini eksiksiz hâle getir. Year 1 Season Pass'indeki tüm sınıflarla, pistlerle ve içeriklerle birlikte Project Motor Racing'in bir kopyasına ve tüm ek içeriklere sahip olursun. 1. Gün Group 5 Revival Pack ile hızın, gürültünün ve aşırılığın vahşi ve çılgın döneminden 5 adet ateş saçan ikonla yarış. Sonra da ilave 3 İçerik Paketi ve Birinci Yıl Genişletme Paketi ekleyerek benzersiz yarış deneyimini tamamla.