Ay'daki gizli bir TranStar üssünden kaçmak için muazzam engelleri aş. Karşındaki düşmanlar, seni bekleyen tehlikeler, erişeceğin hedefler ve kazanacağın ödüller oynadığın her seferde değişiyor. Prey'in sürekli değişen, dinamik ve bir o kadar da tehlikeli bir ortamda geçen ve defalarca tekrar oynanabilecek Mooncrash mücadelesi, en deneyimli oyuncuları bile zorlayacak bir gerilim ile müthiş bir heyecan sunuyor. Mooncrash çevrimiçi çok oyuncu güncellemesi Prey: Typhon Hunter’ı içeriyor. Typhon Hunter hayatta kalanlardan biri (Morgan Yu) ile onu avlamaya çalışan ve her şekle girebilen Taklitçi beş oyuncu arasındaki ölümcül bir saklambaç oyunu. Her nesne potansiyel bir düşman. Morgan mı kazanacak, Taklitçiler mi? Prey tam oyun gereklidir.