Ay'daki gizli bir TranStar üssünden kaçmak için muazzam engelleri aş. Karşındaki düşmanlar, seni bekleyen tehlikeler, erişeceğin hedefler ve kazanacağın ödüller oynadığın her seferde değişiyor. Prey'in sürekli değişen, dinamik ve bir o kadar da tehlikeli bir ortamda geçen ve defalarca tekrar oynanabilecek Mooncrash mücadelesi, en deneyimli oyuncuları bile zorlayacak bir gerilim ile müthiş bir heyecan sunuyor. Prey tam oyun gereklidir.