Ay'daki gizli bir TranStar üssünden kaçmak için muazzam engelleri aşarken karşılaştığın düşmanlar, yüzleştiğin tehlikeler, tamamladığın hedefler ve kazandığın ödüller her oynadığında değişiyor. Prey'in sürekli değişen, dinamik ve tehlikeli bir ortamda geçen, defalarca oynanabilecek Mooncrash mücadelesi, zorlu bir gerilim ile müthiş bir heyecan sunuyor. Prey tam oyunu gereklidir.