Arkane Studios'un elinden çıkan Prey müthiş bir birinci şahıs bilim kurgu aksiyon oyunu. Oyunlardaki yaratıcılığı ve oyuncuyu içine çeken hikayeleri ile tatınan Arkane bu oyunu psikolojik bir boyut da ekleyerek yeni başta yaratmış. Prey Digital Deluxe içeriğinde hem Prey ana oyun hem de yeni genişletme Prey: Mooncrash bulunuyor. Prey Prey'de, yapılmakta olan bir deneyin kobayısın, fakat deney kontrolden çıkıyor, işler korkunç bir hal alıyor. Düşman yabancıların saldırısı altında hayatta kalabilmen zekana, silahlarına ve yeni edindiğin yeteneklere bağlı. Prey: Mooncrash Ay'daki gizli bir TranStar üssünden kaçmak için muazzam engelleri aş. Karşındaki düşmanlar, seni bekleyen tehlikeler, erişeceğin hedefler ve kazanacağın ödüller oynadığın her seferde değişiyor. Prey'in sürekli değişen, dinamik ve bir o kadar da tehlikeli bir ortamda geçen ve defalarca tekrar oynanabilecek Mooncrash mücadelesi, en deneyimli oyuncuları bile zorlayacak bir gerilim ile müthiş bir heyecan sunuyor.