Potionomics: Masterwork Edition
İksir yapmayı, dükkân işletmeyi, deste oluşturmayı ve aşkı birleştiren bu sihirli oyunun gelişmiş sürümü Potionomics: Masterwork Edition'da kapitalizmin sihrini deneyimle. Beş kuruş parası olmayan Sylvia adında bir cadı, amcasının beklenmedik vefatının ardından kendini bir iksir dükkânın ve devasa bir borcun sahibi olarak bulur. Sylvia daha acemi olmasına rağmen bu işi geliştirmek ve kendini kurtarmak onun ellerinde ancak bu yolculukta yalnız olmayacak. Sylvia, yeni arkadaşlarının da yardımıyla pazarlık yeteneklerini geliştirecek, en kurnaz rakiplerini piyasadan silecek ve dükkânını Rafta'nın bir numaralı iksir dükkânı hâline getirecek. Potionomics'in en ince ayrıntılarını öğrenmeye hazır mısın? ÖNEMLİ ÖZELLİKLER Pazarlıksız Olmaz Her kuruşun önemli olduğu bir yerde pazarlık gergin olabilir ama kartlarını doğru oynayarak Sylvia'nın gerginliğini azaltabilirsin. Rafta'daki maceracılarla ve diğer dükkân sahipleriyle arkadaşlıklar kur ve her türlü pazarlık taktiğini öğren. Başarının Tarifi En basit iksirleri bile sıra dışı bir hâle getirmek için en iyi malzemeleri seç, en zorlu müşterileri memnun etmek için iksirlerin tadını ve aromasını mükemmelleştir ancak dikkat et, iksirlere özen göstermezsen kötü sonuçlar ortaya çıkabilir! Harika Dostlar ve Düşmanlar Rafta dünyanın en güçlü büyülerine ev sahipliği yapıyor ve bu dünyada her biri kendi macerasında birçok farklı kişilik bulunuyor. İksir becerilerini bir adım ileri taşımak için bu kişilerle arkadaş ol ve onları çalışanın olarak işe al fakat herkesin dostun olmadığını unutma... Senin Dükkânın, Senin Kuralların Özelleştirilebilir dekorlarla dükkânını istediğin gibi süsle. Dükkânını süslediğinde tarzını ortaya koymanın yanı sıra fiyatları yükseltebilir, daha kaliteli iksirler üretebilir ve fazlasını gerçekleştirebilirsin!