PO'ed: Definitive Edition
İlk olarak 1995'te yayınlanan PO’ed, nesiller boyu sevilerek oynanan DOOM ve QUAKE oyunlarından ilham alınarak tasarlanmış oyun unsurları içeren uzaylı temalı adrenalin dolu bir birinci şahıs nişan oyunu. PO’ed: Definitive Edition 1995 yapımı klasiğe güncel görseller, görüntü düzeltmeleri, kare hızı artışı, yeniden tanımlanan kontroller ve 4K 120 FPS'ye varan performans ile hayat veriyor. KIZMAK YETMEZ, TEPENİN ATMASI LAZIM! Uzay gemin uzaylılar tarafından istila edildi. Silah arkadaşların yok edildi ve suflen berbat oldu! Ne yapacaksın? Sırt roketin ile roketatarını kap ve o hergelelere günlerini göster! PO'ed'da galaksinin görüp görebileceğin en kötü, çılgın ve çirkin 16 canavarı seni bekliyor. Taş atan devler, plazma ateş eden robotlar, dev yarasalar... ve yürüyen popolar! Çaktırma ama hepsi yiyecek bir şey arıyor. O yiyecek sen mi olacaksın? PO'ed birinci şahıs aksiyon oyunlarını yepyeni bir seviyeye taşıyor! 25 adet olağanüstü 3D ortamda uç ve vahşi uzaylı yaratıklarla savaş. Aralarında Elektrikli Matkap ve Köfte Tabancasının da olduğu çok sayıda silah arasından seçimini yap. Hayatının en aksiyonlu, hızlı tempolu, adrenalin dolu, sonsuz yönlü 3D oyun deneyimine hazır ol!