Planet Zoo: Koruma Paketi
Karşında Planet Zoo: Koruma Paketi! Nesli tükenmekte olan beş hayvanla kendi hayvanat bahçeni genişletirken hayvanat bahçelerinin gezegene yardım etmedeki kritik rolü hakkında bilgi edinin: Przewalski'nin atı, amur leoparı, pala boynuzlu oriks, siamang ve aksolotl. Yeniden vahşi hayata kazandırma ve doğal kaynak yönetimi temalarına dayanan 150'den fazla çarpıcı dekorasyon öğesini kullanarak daha sürdürülebilir bir geleceği kucakla. Çekici yeni dekorasyon öğeleriyle vahşi çayır bitkilerinden ve yiyecek arazilerinden oluşan bir sığınak oluştur. Çevre dostu malzemelerden çarpıcı doğal ortamlar ve binalar inşa et. Moğolistan'ın Kaplumbağa Kaya Yaban Hayatı Yuvası'nda zorlayıcı yeni bir senaryoda mücadele et ve yardıma muhtaç hayvanları kurtar. NESLİ TÜKENMEKTE OLAN 5 HAYVAN Dünyanın dört bir yanından risk altındaki beş türe yeniden yuva kazandır: Przewalski'nin atı, amur leoparı, pala boynuzlu oriks, siamang ve aksolotl. Hepsi tehdit altında. Koruma kuruluşları, şu anda bu harika hayvanların iklim değişikliği, kaçak avlanma ve doğal ortam bozulmasından kurtulmalarına yardımcı olmak üzere çalışıyor. Yepyeni davranışları gözet. Siamanglar, yeni koro çağrıları toplayıp gerçekleştirebilir ve uzun uzuvlarını kullanarak metal tırmanma çerçevelerinden çevik bir şekilde sallanabilir. Misafirlerin, bu eğlenceli şebeklere bayılacak! 150'DEN FAZLA DEKORASYON ÖĞESİ Çevre dostu manzaralar ve canlı bitki örtüsü ile hayvanat bahçeni sürdürülebilir bir gelecek için oluştur. Geniş çayırlar, sallanan ayçiçekleri, meyve veren incir ağaçları ve zarif Kore çamı yerleştirip sorumlulukla tedarik edilen ahşap hangarlardan geri dönüştürülmüş cam dış mekanlara kadar ekolojik olarak temiz binalar seç. Bahçe çatalları, el arabaları, su hortumları ve süpürgeler gibi gerçekçi sahne arkası aksesuarlarıyla ekstra özgünlük kat ve hayvanat bahçelerinin iç işleyişini kutla. YENİ BİR SENARYO Kaplumbağa Kaya Yaban Hayatı Yuvası'nın, yardımına ihtiyacı var. Moğolistan'ın göz alıcı Gorkhi Terelj Ulusal Parkı'ndan ilham alan bu yuvada önceliğin; olabildiğince çok türü kurtarmak, yetiştirmek, belgelemek ve serbest bırakmaktır. Kâr etmek, ikinci plandadır. Hayvanat bahçeni yenilenebilir enerji kullanarak güçlendir, bitki çeşitliliğini artır ve ziyaretçilerine sürdürülebilirliğin önemini öğret. Üstesinden gelebilir misin?