Planet Zoo: Console Edition
Planet Zoo: Console Edition ile vahşi yaşam için bir dünya inşa et Console Edition Planet Coaster ve Zoo Tycoon'un geliştiricilerinin imzasını taşıyan mükemmel hayvanat bahçesi simülasyonu, konsola geliyor. Ödüllü, BAFTA adayı Planet Zoo'yu Konsolda deneyimle! Planet Zoo: Console Edition ile vahşi yaşam için bir dünya inşa et Console Edition Planet Coaster ve Zoo Tycoon'un geliştiricilerinin imzasını taşıyan mükemmel hayvanat bahçesi simülasyonu, konsola geliyor. Planet Zoo, güçlü yaratıcılık araçlarını parmaklarının ucuna getiren oyun kumandası desteğini ve ünlü PC video oyununun ücretsiz güncellemelerindeki yıllardır süregelen özellikleri, içeriği ve hayvanları sunuyor. Planet Zoo: Console Edition, etraflarında tasarladığın dünyayı düşünen, hisseden ve keşfeden bir dizi harika ve gerçekçi hayvan içeriyor. Sezgisel konsol kontrollerini kullanarak dünyanın en vahşi hayvanat bahçelerini inşa edip yönetirken benzersiz yaşam alanları ve geniş tabiatlar oluştur ve hayvanları yetiştirmek için önemli seçimler yap. Dört ilgi çekici oyun modu arasında seçim yap ve oyna: Kariyer modunda dünya turuna çık, Franchise modunda zincir hayvanat bahçelerinden oluşan bir ağ kur, Mücadele modunda becerilerini test et veya Sandbox modunun özgürlüğünde hayal gücünü serbest bırak. Simülasyon Kontrolden Çıkıyor Güzel ve gerçekçi hayvanlarla dolu bir dünyayla tanış. Oyuncu aslan yavrularından güçlü fillere kadar Planet Zoo'daki her hayvan; düşünen, hisseden, kendine özgü bir görünümü ve kişiliği olan bir bireydir. Hayvanlarının doğal ortamlarını canlandırmak için ayrıntılı yaşam alanları oluştur, her türün gelişmesine imkân vermek için araştırma yap ve hayvanlarının gelecek nesillerini güvence altına almak için türleri yöneterek aile kurmalarına yardımcı ol. Anlamlı Yönetim Verdiğin her karara yanıt veren inanılmaz bir canlı dünyayı yönet. Büyük resme odaklan ya da en küçük ayrıntıları bile kontrol et. Efsanevi sergilerle ziyaretçileri büyüle, yeni araştırmalarla hayvanat bahçeni geliştir ve hayvanlarının yeni nesillerini vahşi doğaya geri sal. Seçimlerin, hayvan refahının ve korunmasının her şeyden önce geldiği bir dünyada hayat buluyor. Sınırsız Yaratıcılık Parça parça inşa araçlarına sahip olan Planet Zoo'nun sezgisel yaratıcı kontrolleri, hayvanat bahçeni kolaylıkla benzersiz hâle getirmeni sağlar. Verdiğin her yaratıcı karar, hayvanlarının hayatını ve ziyaretçilerinin deneyimini etkiler. Göller ve nehirler kazarken, tepeler ve dağlar yükseltirken, yollar ve mağaralar oyarken, benzersiz tema seçenekleri ve yüzlerce yapı bileşeniyle etkileyici hayvanat bahçeleri inşa ederken hayal gücünü serbest bırak. Paylaş ve İlham Ver Konsol çapraz platformuyla güçlü bağları olan bir topluluğa katıl ve dünyanın en yaratıcı yaşam alanlarını, manzaralarını ve hatta hayvanat bahçelerini Frontier Atölyesinde paylaş. Kendi tasarımlarının dünyanın dört bir yanındaki hayvanat bahçelerinde yer aldığını gör veya Planet Zoo topluluğundan her gün yepyeni içerikler keşfet.