Planet Coaster: Korku Paketi
Mezardan fırlamışçasına karanlık bir tema! Planet Coaster: Console Edition'ın yeni şahane korkunç doğaüstü içeriklerine merhaba de ve tüm karanlık köşebaşlarında gizlenen sürprizlerle misafirlerini korkut. Bize katılmaya cesaretin var mı? Nefes Kesici Yeni Oyuncaklar The Hoax, iyice bükülebilen rayları ile en küçük boşluklara bile sığabilen, serbest dönen bir perili ev oyuncağıdır. The Huntsman, misafirlerinizi hortlaklar ve hayaletler ile yüz yüze getirecek, bir eksen üzerinde dönen özel bir tasarıma sahiptir. Korkunç Yeni Manzaralar Yeni ürkütücü manzara parçaları parklarının şeytani bir havaya bürünmesini sağlar. Somurtkan gargoyleler, kanat çırpan yarasalar ve uçuşan perdeleri kullanarak korkuyu misafirlerinin iliklerine kadar hissettir. Korku Paketi inşaat parçalarını tek başlarına veya mevcut setlerle birlikte kullan. Planet Coaster'ın parça parça inşaat araçları sayesinde istediğin her şeyi gönlünce karıştırabilir, eşleştirebilir, kaldırabilir ve yeniden kullanabilirsin. Yepyeni Planlar 70'ten fazla yeni plan ile önceden yapılmış öğeleri kur. Kurtçuklarla dolu mezarlar ve tamamıyla animasyonlu perili ev odaları gibi gerçekçi animatronikler ile korkunç hayal gücünü serbest bırakabilirsin. Korku Paketinin bal kabağı çelenkleriyle parkına sonbahar havası kat veya yemek alanına dans eden iskelet animatronikleri ekleyerek bir gösteri sergile. Yaratıcılık kazanının ateşini harlamak için nesneleri yerleştir, birleştir ve karıştır. Kral Ghoster Yeni Planet Coaster göstericisi, parkına musallat olacak ve yanına yaklaşmaya cesaret edenleri ürkütücü şekilde eğlendirecek!