Penny's Big Breakaway
Yerini al, hazır ol ve YO-lla! Yenilikçi oynanış sunan bu hareketli 3D platform oyununda Penny ve Yo-Yo'ya katıl! Mükemmel bir kaçış performansı sergileyebilmeleri için tüm numaralarına başvurarak art arda etkileyici kombolar gerçekleştir. Penny's Big Breakaway'de bu enerjik ikiliyle sahneye çık! Büyük hayallere sahip bir sokak müzisyeni olan Penny'nin bir yıldız olmak için gerekenler konusunda farklı ve baş döndüren düşünceleri var! İmparator Eddie, yeni saray müzisyenleri aradığını duyurunca Penny asla unutamayacağı bir seçmeye katılarak kendisini bir kördüğümün ortasında buluyor. Kozmik İplik'le olan tuhaf karşılaşması Penny'nin Yo-Yo'sunu atıştırmalıklar ve kaosla beslenen canlı bir varlığa dönüştürüyor! Yo-Yo'yu kullanarak Penny'ye adını temize çıkarmasında, imparatorun penguen ordusundan kaçmasında ve Kozmik İplik'in gizemini çözmesinde yardımcı ol. Bu kaotik kaçışın gerçekleştiği, Makaron adlı rengârenk dünyada sahnenin yıldızı ol ve bu oynaması kolay, ustalaşması zor mücadelede gerçek yıldız gücünü keşfet! Penny's Big Breakaway, Evening Star'ın ilk oyunu. Ana Özellikler: Ev Hayvanı Gibi: Yo-Yo'nun doyumsuz iştahını atıştırmalık güçlendirmelerle bastırmaya çalıştığında büyük ödüller kazanıyorsun! Bu leziz atıştırmalıklardan faydalanarak Yo-Yo'yu geçici olarak dönüştür ve onun hareket hızı kazandıran, Penny'yi koruyan veya çok daha fazlasını yapan yetenekler edinmesini sağla! Dünya Turnesi: İmparator Eddie'nin gezegenin her yerinde seni kovalayan devasa penguen ordusundan kaç! Bu sakar, uçamayan kuşlar koridorlarda devriye geziyor, duvarların içinden çıkageliyor ve seni yakalamak için kanatlarından geleni artlarına koymuyor! Yolculuğun sırasında gezegenin arkadaş canlısı sakinlerine yardım et ve peşindekilerden kaçmak için çevrendeki muhteşem ögelerden yararlan. Bir Daha, Bir Daha: Birden çok oyun modunda dilediğin gibi oyna! Hikâye Modu'nda art arda muhteşem kombolar yaparak ve çarpanları katlayarak becerilerini sergile. Zamana Karşı Modu'nda ne kadar hızlı olduğunu göstererek sıralamalara hükmet. İlave eşyalar, gizli aşamalar ve açılabilir daha fazla içerik için topladığın paraları kullan.