Kırmızı Alarm! Peggle Ustaları askere alındı ve görevden de kaçmadı! Mütevazi kahramanlarımız melez güç olarak Garden Warfare savaş makinesinin saflarına katıldı; görevleri bütün pegleri tek tek bulup yok etmek. Ama acaba kimin tarafındalar? Luna ölümsüzlerin yanında mı? Bjorn zombileri osuruğuyla devre dışı bırakacak mı? Jeff kamuflaja sığabilecek mi? Cevaplar her asker, ehem yani usta, için yenilenmiş seslerle savaşa hazır 7 kostüm içeren bu aksiyon dolu kostüm koleksiyonunda. Rakip ister bitkiler ister zombiler olsun, bu manga gurur ve neşe içinde savaşacak!