PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION
PAYDAY, arkadaşlarınla beraber banka soygunları yaptığın aksiyon yüklü, dört oyunculu bir nişancı oyunudur. Crimewave sürümü, inanılmaz görsel efektlerin sunulduğu. En fazla dört arkadaşınla hedefe yönelik operasyonlar yapabilir ve suç örgütün büyüdükçe daha büyük ve kazançlı işlere yönelebilirsin. Efsanevi bir suç örgütü kurmak para kazandırmanın yanı sıra karakterini özelleştirmek için kullanabileceğin beceri setleri, silahlar ve donanımlar sunuyor. 1080p çözünürlük sunan yeni görsellerle yaratıldı. Her banknotun uçuşunu, her mermini başının üstünde vızıldayışını HD kalitesinde gör.