PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Golden Grin Casino Heist
Golden Grin Casino Heist DLC, Dişçiden son sözleşme. Dünyadaki herhangi bir şehirden daha fazla Beş Elmaslı otel barındırıyor. Işığı ve parıltısı her yıl on milyonlarca hayalperesti cezbediyor. Kumarhanenin slot makineleri ve masalarına ipotek etmeye hazır hayalperestler. Hiçbir kumarhane Golden Grin’den daha fazla parlamaz. Ayrıca 9 mm CAVITY tüfek, 4 kumarhane temalı maske, modeller ve materyallere sahiptir.