Paw Patrol: On a Roll
PAW Patrol görev başında! Hiçbir iş büyük, hiçbir köpekçik küçük değildir! PAW Patrol Macera Sahilindeki 16 heyecanlı görevle günü kurtarmaya hazır, ancak bunu yalnızca sizin yardımınızla yapabilir! Her köpeğin, arkadaşlarını kurtarmak ve toplumlarını güvende tutmak için özel becerilerini kullanmalarına yardımcı olun. Macera Sahilinde Çiftçi Yumi'nin Çiftliği, Jake'in bineğinin yanı sıra, bir çöl kanyonu ve sularında altındaki sekiz muhteşem yerde maceraya katılın! PAW Patrol’den tüm köpeklerle, her yaştan çocuk için mükemmel ve eğlenceli bir platform yap-boz uygulamasına hazır olun!