Pathfinder: Kingmaker - Definitive Edition
Pathfinder: Kingmaker - Definitive Edition, beğenilen Pathfinder serisine dayanan bir numaralı tek oyunculu RPG deneyimidir. Gerçek zamanlı savaş veya isteğe bağlı tur bazlı çarpışmaların yapıldığı tarih, gizem ve çatışma ile dolu Stolen Lands of Golarion dünyasını grubunla birlikte keşfet ve fethet. Definitive Edition; ana oyunu, yeni özellikleri ve 6 DLC'yi içeriyor.