Painkiller: Metal As Hell Pack
Metal As Hell DLC'si 4 karakter görünümü ve 6 silah görünümü içerir. İblislerin canına okumak için metalden ilham alan teçhizatı kuşan. Araf'ın geçiş bölgelerine gürültülü, elektrikli ve hazır olarak adımını at. Saf metal gibi görünen ve hissettiren, yoluna çıkanı ezip geçen silahlar kuşan.