Painkiller: Season Pass
Painkiller Sezon Bileti ile Purgatory'nin dehşet dolu dünyasına adım at. Night Watch, Metal as Hell ve Demon Awakening DLC'leriyle toplamda 12 karakter kıyafetine ve 18 silah görünümüne erişim sağla. Bu kaos Night Watch ile başlıyor. Izdırabın kapıları aralanacak.