Overcooked! All You Can Eat
Overcooked!, Overcooked! 2 ve tüm ek içerikler bu leziz nihai sürümde geliştirilerek bir araya getiriliyor! Git gide tehlikeli ve anlaşılmaz hâle gelen mutfaklarda geçen yüzlerce seviyede iş birliği içinde yemek yapma kaosunun keyfini çıkar. Overcooked! Çevrimiçi Oluyor Overcooked! oyununa ilk defa çevrimiçi çok oyuncu modu ekleniyor. İlk oyundaki favori mutfaklarını 4K ve ÇEVRİMİÇİ olarak yeniden ziyaret et! Görsel Bir Ziyafet! İki oyun da nefes kesici 4K görseller kullanılarak bir sonraki seviyeye taşındı. Overcooked! serisi hiç bu kadar iyi görünmemişti! Leziz Yeni İçerikler! Yeni seviyeler, yeni şefler ve yeni kargaşa; hepsi Overcooked! All You Can Eat'e özel. Birden Çok Oyun Modu! Oyuncular hikaye, hayatta kalma ve pratik modlarının yanı sıra All You Can Eat'e özel yeni yardım modunun da tadını çıkarabilir! Yardım modu, tarif zaman aşımının daha yavaş olması, tur sürelerinin uzatılması gibi daha sakin bir oyun deneyimi sağlayan birtakım seçenekler sunar. Herkes İçin Erişilebilir! Overcooked! All You Can Eat, olabildiğince çok oyuncunun bu yemek çılgınlığına katılabilmesini sağlayacak birtakım özellikler içeriyor! Ölçeklenebilir arayüz, disleksi dostu yazılar ve renk körlüğü seçenekleri mevcut. Overcooked! All You Can Eat'te destansı boyutlarda bir ziyafet için Soğan Krallığına geri dön.