OUTRIDERS WORLDSLAYER
OUTRIDERS WORLDSLAYER, orijinal ve karanlık bir bilimkurgu evreninde geçen vahşi bir 1-3 oyunculu eşli ganimet toplanan nişancı oyunudur. 4 güçlü sınıftan birini seçip kendi Outrider'ını oluşturacak ve çeşitli ortamlara sahip ölümcül bir gezegen olan Enoch'ta yolculuk edeceksin. Orijinal OUTRIDERS hikâyesiyle başlayabilir veya takviye kullanarak 30. seviye bir Outrider ile doğrudan Worldslayer'a adım atabilirsin. Burada, insanlığın son hayatta kalma mücadelesinde şu ana kadar karşılaşılan en tehlikeli Değişmiş olan Ereshkigal ile yüzleşeceksin. Onun da ötesinde, antik Tarya Gratar kalıntılarındaki en kapsamlı oyun sonu deneyiminde daha da korkunç şeyler bekliyor. Sektörün en iyi nişancı oyunlarına imza atan geliştiricilerden biri olan People Can Fly'ın geliştirdiği OUTRIDERS, yıkıcı güçler ve heyecan verici çatışmaların yanı sıra çok çeşitli tuhaf silahlar ve ekipmanlarla donatılmış eğlence dolu saatler vaat ediyor. BİR ÖLÜM YOLCULUĞU İnsanlığın varlığını sürdürmek için tek umudu, senin Enoch'un uygarlığının beşiğine olan yolculuğun. DİNAMİK 1-3 OYUNCULU EŞLİ OYUN Tek başına oyna veya anlık girilip çıkılabilen eşli oyunda en fazla 2 arkadaşına katılarak aşırı evrimleşmiş bir gezegenin kıyametiyle ortaya çıkan korkunç yaratıklara karşı mücadele et. 4 EŞSİZ SINIF Her biri vahşi becerilerden oluşan kendi yetenek dizilimlerine sahip 4 eşsiz ve güçlü sınıftan birini seçerek kendi Outrider'ını oluştur ve özelleştir, beceri ve Pax ağaçları ile kendi oyun stilini belirle. SİLAHLAR VE EKİPMANLAR Outrider'larını en güçlü Destansı, Efsanevi ve Kıyamet eşyalarının sayısız kombinasyonlarıyla özelleştir ve güçlendir. Ekipmanlar 3'e kadar mod yuvalarıyla değiştirilebilmesi sayesinde oyuncular eşya seçimlerini oyun stillerine göre özelleştirebilirler. Tüm eşyalara uygulanabilen ücretsiz bir Görünüm sistemi de mevcut. GÜÇ Fazladan hibrit branş güçlendirmeleri için becerilerini ve yeteneklerini oldukça geniş Sınıf Beceri ve Pax ağaçlarında geliştir. Gelişen gücünle tüm Kıyamet Seviyelerine meydan okuyarak Vahşilik, Dayanıklılık, Kuvvet ve Anomali Yükselme Puanlarını arttır. OYUN SONU Oyun sonu Seferlerinde başarıya ulaşarak muhteşem ganimetler topla veya antik şehir Tarya Gratar'ın kalıntılarında yeni korkunç yaratıklarla yüzleş. TAKVİYE AL Var olan karakterlerini güçlendir veya yeni takviyeyi kullanarak amansız aksiyona hemen girebileceğin tam ekipmanlı 30. seviye bir Outrider oluştur. OUTRIDERS DAHİLDİR Eksiksiz OUTRIDERS WORLDSLAYER deneyiminde, OUTRIDERS ile beraber çıkışından beri eklenen birçok iyileştirme ve Sefer içeriği de yer alır.