Orcs Must Die! Deathtrap - Supporter Pack
Orcs Must Die deneyimine seviye atlat! Deathtrap'i oyuna ve geliştiricilerine ekstra sevgi göstermek isteyen hayranlara özel tasarlanan bir özel görünüm paketi olan Destekçi Paketi ile deneyimle. Bu paketin amacı özel avantajlar sağlamak değil, topluluğumuza duyduğumuz sevgiyi göstermek ve sayısız ork katlettiğin macerana biraz güzellik katmak. İçindekiler: 7 Harika Kahraman ve Silah Görünümü: Desteğini gösteren özel Konsey temalı görünümlerle ve efsanevi silah tasarımlarıyla 7 Savaş Büyücüsüne yepyeni bir tarz kazandır. Ocs Must Die'a Verdiğin Destek İçin Sonsuz Teşekkürler! Destekçi Paketi'ni seçerek Orcs Must Die! Deathtrap'i genişletmeye devam etmemize yardımcı olursun. Desteğin bizim için paha biçilemez ve senin için harika içerikler ortaya çıkarmak için sabırsızlanıyoruz. Yolculuğumuzun Kıymetli Bir Parçası Olduğun İçin Teşekkür Ederiz! Not: Bu paketteki tüm öğeler kozmetiktir ve oynanışı etkilemez.