ONRUSH aksiyon dolu, yerçekimine meydan okuyan ve arcade türü yarışların dönüşünü müjdeliyor. Olağanüstü hız, sınırsız eğlence ve harika görselleri bir araya getiren ONRUSH, her zaman aksiyonun merkezinde hissedeceğiniz bir yarış oyunu. ONRUSH oyununda amaç bitiş çizgisini geçmek değil. Araç düzeneği veya lastik seçimi de değil. Bu oyunda amaç stil ve yeteneklerini sergilemek ve rakiplerini alt etmenin, en zor koşullarda yarışmanın, takımı zafere taşımak için her türlü riski almanın verdiği inanılmaz hazzı çıkarmaktır. Boostlar arcade türü oyunların olmazsa olmazıdır ve ONRUSH en üst düzey yarış desteği olan RUSH ile bunu bambaşka bir boyuta taşıyor. Çarpıcı ve canlı bir enerji ve güç patlaması olan RUSH, yarışı altüst etme ve rakiplerinizi kırıp geçirme konusunda tüm ezberleri bozacak.