One Step From Eden
One Step From Eden stratejik deste oluşturma ile gerçek zamanlı aksiyonu rogue benzeri öğelerle harmanlıyor ve karakterine merhametin ya da yıkımın yolundan gitme seçeneğini sunuyor. Arka arkaya güçlü büyüler yapar, evrim geçiren düşmanlarla çarpışır ve oyunun seyrini değiştiren tılsımlar toplarken ister tek başına, ister bir arkadaşınla birlikte savaş. Cennet'e ulaşabilecek misin? Yoksa bu senin için sonun başlangıcı mı olacak?