Bu 35 tek tuşlu hızlı tempolu oyunla kendinizi sınayın. Bu paket birçok mikro oyun içermektedir; açıklamaları için lütfen ilgili mağaza sayfalarına bakın. Bu pakete gelecekte daha fazla oyun eklenecek, ancak fiyatı artacak; bu nedenle şimdi satın alarak sonraki oyunları ücretsiz olarak edinebilirsiniz!