One Button Games 5-in-1 vol. 2 (Windows)
D PISTOLS, hızlı tempolu tek tuşla oynanan bir oyundur. Sürekli aşağı yukarı hareket ediyorsun. Amacınız ekranın kenarlarından gelen tüm düşmanları vurmaktır. Düşmanlar ekranın ortasına ulaştığında, mevcut konumunuza bağlı olarak yukarı veya aşağı gidecekler. Yönünüzü değiştirmek ve yanlara doğru ateş etmek için bir düğmeye basın. Dört yönde de şarj etmek ve ateş etmek için bir düğmeyi basılı tutun. Herhangi bir düşman size dokunduğunda oyun biter. EMBATTLED, hızlı tempolu tek düğmeli bir oyundur. Her iki taraftaki düşmanlar size ateş edip pozisyonunuza yaklaşırken sürekli aşağı yukarı hareket ediyorsunuz. Yönünüzü değiştirmek için bir düğmeye basın veya ekranın üstüne veya altına basın. Hareketsiz kalmak için bir düğmeyi basılı tutun ve kendinizi düşman atışlarından korumak için kalkanlar kurun. Ancak kalkanları kaldırdığınızda düşmanlar daha hızlı ateş eder ve size doğru hareket eder. Düşman atışlarından kaçınmaya çalışın ve puan kazanmak için birbirlerine çarpmalarını sağlayın. Bir düşman atışı size çarptığında oyun biter. TOTOGE, hızlı tempolu tek tuşla oynanan bir oyundur. Ekranın kenarlarından birine sürekli düşen bir tavuğu kontrol ediyorsunuz. Amacınız rastgele görünen sivri uçlara inmekten kaçınmaktır. Havada zıplamak için bir düğmeye basın ve geçen mesafeye bağlı olarak zıplamak için ek puanlar kazanacaksınız. Ekranın kenarlarına vurduğunuzda arkanızı döneceksiniz. Sivri uçlara çarptığınızda oyun biter. BOMB UP, hızlı tempolu tek düğmeli bir oyundur. Sürekli düşüyorsun. Bir bombayı ateşlemek için bir düğmeye basın ve patlatmak için tekrar basın. Patlama yarıçapı içindeki tüm kırmızı kareleri yok ederek puan kazanın. Patlama sizi yukarı ve yana sektirecek ve duvara çarptığınızda arkanızı döneceksiniz. Kırmızı bir kare size çarptığında oyun biter. TAPPUMP hızlı tempolu tek tuşla oynanan bir oyundur. Bir daireyi kontrol ediyorsun. Amacınız mayınlara çarpmadan ve ekranın yatay sınırlarının ötesine geçerek ilerlemek. Atlamak için bir düğmeye basın ve yarıçapınızı artırmak için bir düğmeyi basılı tutun. Puan kazanmak için para toplayın. Mayına çarptığınızda veya ekranın üst veya alt kısmını aştığınızda oyun biter.