Omno
Eski dünyanın harikalarını keşfedebileceğiniz tek kişilik bir yolculuk. Yitik medeniyetin ayak izleri size ormanlarda, çöllerde, tunduralarda ve hatta bulutlarda bir sürü bulmaca, gizem ve aşacağınız engellerde yardımcı olsun! DUYGUSAL BİR YOLCULUK Omno, sizi eski dünyanın harikalarını deneyimleyebileceğiniz bir yolculuğa alıp götürecek. Tek başınıza çıkacağınız bu macerada bulmacaları çözün, gizemleri ortaya çıkarın ve engelleri aşın. GİZEMLİ MUHTEŞEM BİR DÜNYA Yitik medeniyetin ayak izleri size balta girmemiş ormanlarda, güneşin kavurduğu çöllerde, donmuş tunduralarda ve hatta bulutlarda yol göstersin. FANTASTİK YARATIKLARLA KARŞILAŞIN Yolculuğunuz boyunca küçük tatlı cırcır böceklerinden, esrarengiz devlere ve daha bir çok muazzam ve bir o kadar da ilginç canlıyla karşılaşın.