OlliOlli2: XL Edition
İkonik kaykacı, müthiş yeni görüntüsüyle yeşil perdede ve seni sokaklardan alıp doğrudan büyük ekranın en muhteşem sinematik mekanlarının ortasına bırakacak. Devam oyunu, havalarda süzülmeni sağlayacak yepyeni Rampa ve Destansı Tepeler ile çoklu güzergah seviyelerini iftiharla sunar. Ayrıca, Manueller, Dönüşler, Dönüşlü Manueller ve Grind-Switch keyfi için OlliOlli'nin kombo sistemi genişletildi ve her zamankinden daha fazla kontrol ve ifade sunuyor. 2 ila 4 oyuncu için yerel çok oyunculu mod olan 'Combo Rush'ta arkadaşlarınla oyna! 100 farklı seviyede başa baş yarış ve skorbordda Kombolarla ilerle! NOT - Combo Rush'ta başarı ilerlemesi devre dışıdır. Başarılar kazanmak için Tek oyunculu modlarda kay! OlliOlli2: XL Edition, işi öğrenmen, Ustalık gerektiren numaraların hakkını vermen ya da sadece, tadını çıkararak sakince gezinmen için genişletilmiş, daha rahat seviyeler sunan yepyeni Free-Skate modunu sunar.