Olija
Olija'da Faraday'ın macerası var. Gemileri batan ve Terraphage adındaki gizemli bir yerde kapana kısılan kahramanımız Faraday ve yoldaşları, sahip oldukları efsanevi zıpkın yardımıyla savaşarak bu lanetli yerden kurtulup evlerine dönmeye çalışıyorlar. Macera, keşif, hikaye ve müthiş savaş aksiyonunu bir araya getiren oyunda Faraday tuhaf bir dünyayı ve orada yaşayanları keşfediyor. Bunlardan biri de Olija ve kahramanımız zaman içinde bu esrarengiz kadına bir şekilde bağlanıyor. Vurdulu kırdılı hikayelerden ve sinematik macera oyunlarından esinlenen oyun, bilinmezliklerle dolu bir düşmana karşı mücadeleye odaklanıyor.