Oh...Sir! The Insult Simulator
Papağan ölümden geri döndü ve sizler için çok sayıda yeni hakareti de beraberinde getirdi, Efendim! Aşıkları ayırıp, aileleri yıkan ve arkadaşları birbirine düşüren o şaçma oyunu hatırladınız mı? Karşınızda o oyunun konsol platforma taşınmış hali! Oyun Özellikleri: Tek Kişilik Hakaret Turnuvası Modu: Pek çok eşsiz durumda mücadele veriniz ve sözlü olarak bilgisayarınıza saldırınız. Gerçek Arkadaş Modu: Kanepede, divanda veya poponuzu nerede dinlendirmek istiyorsanız orada gerçek arkdaşlarınıza karşı mücadele ediniz. Hayali Arkadaş Modu: Dünyanın dört bir yanında çevirim içi bulunan yabancılara sözlü hakaret ederek hadlerini bildiriniz. Mücadeleci Savaş Sistemi: Münakaşacı rakiplerinize karşı galip gelmek için komboları, kritikleri, devamlılıkları ve diğer yeni teknikleri kullanınız!