OG CROW PACK
Bahisler arttı! Bu hareketli oyunda Amerika Birleşik Devletleri'ndeki en zorlu ve acımasız drag ve sokak yarışlarında kendini kanıtlaman gerekiyor. Başarın tamamen nasıl bir performans sergilediğine, arabanı modifiye etme stratejine ve bunları yaparken ne kadar itibar topladığına bağlıdır. Unreal Engine, gelişmiş aydınlatma, dokular ve diğer pek çok şeyle Street Outlaws'u yepyeni bir görsel gerçeklik seviyesine taşıyor! Arabanı özelleştirmenin yanı sıra takım garajını da özelleştirerek tam anlamıyla sana özel hâle getirebilirsin. Ayrıca Digital Deluxe sürümünde, ana oyunda bulunmayan ek içerikler yer alıyor!